Výměna zboží ZDARMA DO 30 DNŮ

Občas se stane, že zboží objednané na dálku přesně nevyhovuje. Zvolili jste špatnou velkost? Barva nevyhovuje představám? Byl Vám zakoupen méně vhodný dárek?

Do 30 dnů od chvíle, kdy jste zásilku převzali od dopravce, ji můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží.

Nakupujte bez starostí. VÝMĚNU PROVEDEME S DOPRAVOU ZDARMA

Celou výměnu proveďte z pohodlí domova.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky jakéhokoliv opotřebení (nošení, praní, používání), musí mít původní obal (s případným příslušenstvím včetně návodu), cedulky a etikety.

2. Vytvoříte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. V košíku do pole “KÓD KUPÓNU” vložíte kód: VYMENA  a objednávku odešlete. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat než k nám od Vás původní zboží dorazí.

V případě výměny může dojít k tomu, že:

  • požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené, v tomto případě samozřejmě nic neplatíte,
  • požadované zboží bude mít o něco vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali jakou částku je třeba doplatit,
  • požadované zboží bude mít o něco nižší cenu než vrácené – v tomto případě si vyberte další zboží z nabídky do dorovnání částky nebo Vám bude vystaven kupón na částku z rozdílu pro využití na další nákup. Doprava zdarma platí samozřejmě i na další položky v košíku.

3. Jakmile objednávku vytvoříte, vyplňte tento formulář: Reklamační formulář (Typ požadavku: Výměna) a odešlete nám ho. Vyplnění tohoto formuláře je důležité pro bezplatnou výměnu zboží.

4. Po zpracování formuláře Vás budeme v nejkratší možné době kontaktovat.

5. Zboží velmi dobře zabalte a zašlete na naši adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

6. Jakmile nám bude zboží na výměnu doručeno zpět na sklad, vše bude v pořádku a Vaše nové zboží bude skladem, zásilka bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Při platbě případného dorovnávacího doplatku převodem, bude zboží odesláno po obdržení platby. Celá výměna proběhne během max. 7 dnů.

Vrácení zboží do 30 dnů

Nabízíme Vám možnost vrátit zboží nad rámec 14ti denní zákonné lhůty, a to do 30ti dnů od převzetí zboží.

Doporučujeme, aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení (nošení, praní, používání) a kompletní (tj. včetně obalu, veškerého příslušenství, záručního listu, návodu, etiket atd.).

Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží není možné při výrobcích, které jste získali v reklamačním řízení (výměna za nový kus).

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Vyplňte tento formulář: Reklamační formulář (Typ požadavku: Vrácení) a odešlete nám ho.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme v nejkratší možné době kontaktovat.

3. Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

4. Pro vyzvednutí zboží lze rovněž využít přepravní společnosti, kdy Vám poplatek za tento svoz bude odečten z vrácené částky.

5. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 30 dní. V případě, že je zboží použito nebo částečně opotřebeno, vypočteme náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Vzniklou škodu na zboží vyčíslíme a o tolik bude snížena vrácená částka.

6. Kupní cenu nelze vrátit dříve, než fyzicky obdržíme vracené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Reklamace

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni zboží reklamovat. Není to příjemná záležitost ani pro Vás, ani pro nás, a proto jsme se rozhodli přidat ke každé oprávněné reklamaci, tedy reklamaci, která bude z naší strany uznána, menší dárek.

Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat?

1.Prosím kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře. Formulář naleznete ZDE.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní vč. Příslušenství.

3. Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat a v případě uznané reklamace Vám přibalíme menší dáreček jako odškodnění za čekání než se reklamace vyřídí.

Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky u přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.

Poslat upozornění Budeme Vás informovat, jakmile product opět dorazí na sklad. Stačí uvést Vaši používanou emailovou adresu.
Email Množství Vaši adresu neposkytneme nikomu jinému.