Obecná ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu www.BAKIPA.cz je obchodní společnost NOVELTAS s.r.o. IČ: 06518711, se sídlem: Čeminy 127, 330 33 Čeminy, telefonické spojení: +420 773 578 030, email: info@bakipa.cz. Společnost NOVELTAS s.r.o. je zapsaná v obchodním rejstříku, vedeným Krajským soudem v Plzni (oddíl C , vložka 35280)

Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, který při objednávce zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen obchodní podmínky), a dále příslušnými právními předpisy, zejména v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Kupní smlouva

V případě zboží je nabídkou na uzavření kupní smlouvy až řádné vyplnění objednávky konkrétního zboží zákazníkem a její odeslání provozovateli internetového obchodu ze sekce Nákupní košík. Neprodleně po doručení této objednávky provozovateli internetového obchodu bude zákazník informován e-mailem o doručení objednávky, který však nemá povahu přijetí nabídky na uzavření kupní smlouvy. V tomto okamžiku již není možné objednávku měnit, jelikož je ihned předána do skladu k vyhodnocení dostupnosti zboží a zarezervování dostupných položek k jejich následnému zabalení a odeslání.

Za případné chyby, které mohou vzniknout při přenosu dat nenese společnost NOVELTAS s.r.o. žádnou odpovědnost.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

Dodací lhůta

Děláme vše pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky.

V případě objednání zboží do 10:00 hodin a zvolené platbě na dobírku předáváme objednávku dopravci ve stejný den (platí pouze v pracovní dny).

Přepravní společnosti i Česká pošta mají na doručení 24 hodin, takže zboží máte druhý den od objednání doma. V případě, že objednáte zboží po 10:00 hodině, bude zboží odesláno následující pracovní den, tedy zboží obdržíte za 2 dny od objednání.

Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude zboží odesláno jakmile se peníze připíší na náš účet.

Jestliže objednané zboží nemáme skladem nebo je z jiného důvodu nemůžeme odeslat, oznámíme Vám tuto skutečnost telefonicky a zároveň Vám sdělíme další postup (obdržíte informaci o dostupnosti zboží, nabídneme Vám jiné podobné zboží, projednáme storno objednávky).

Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude skladem u dodavatele. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody.

Pokud zvolíte jako způsob platbu převodem na náš účet, bude pro Vás zboží rezervováno po dobu 7 dnů. Pokud po uplynutí této doby nebude celková cena za objednávku vč. poštovného připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno do prodeje.

Provozovatel internetového obchodu NOVELTAS s.r.o. nenese odpovědnost za přepravní společnosti. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese info@bakipa.cz nebo telefonicky +420 773 578 030.

V případě poškození zásilky – roztržený či jinak poškozený balík, zásilku od dopravce nepřebírejte a ihned s dopravcem vyplňte formulář o poškození zásilky. Zároveň nás o tomto prosím neprodleně informujte, abychom mohli tuto věc u dopravce vyřešit.

Jestliže není balík poškozený a uvnitř balíků objevíte poškozené zboží, zjevně způsobeného přepravou, je toto nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy.

Zjistí-li v případě České pošty adresát po převzetí zásilky, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

V případě odmítnutí převzetí zásilky zákazníkem, si provozovatel internetového obchodu www.BAKIPA.cz vyhrazuje právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s dopravou zásilky k zákazníkovi a zpět a nákladů na odeslání faktury.

Ceny

Ceny zboží a služeb jsou na webu www.BAKIPA.cz uváděny v českých korunách  včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Náklady na dodání zboží se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.

Ceny dopravy

Cena dopravy Dobírka

Česká pošta

135 Kč + 40 Kč

Geis

135 Kč + 40 Kč

Nadrozměrné zásilky

(nábytek apod.)

  • pokud není doprava zdarma
299 Kč + 59 Kč

DOPRAVA ZDARMA

ZDARMA + 40 Kč

Platba – způsob úhrady

Při objednávce na www.bakipa.cz  můžete zaplatit za zboží těmito způsoby:

1. Dobírkou

Při předání zboží od přepravního doručovatele. Finanční obnos přebírá přímo řidič přepravní společnosti nebo poštovní doručovatel. Možno platit pouze v hotovosti.

Doběrečné 40,-Kč

2. Bankovním převodem na účet

Po připsání platby na náš účet bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1 až 2 dny na převod z banky.

Bankovní údaje:

  • č. účtu: 2301311987/2010
  • banka: Fio banka a.s.
  • IBAN: CZ9220100000002301311987
  • BIC / Swift: FIOBCZPPXXX
  • název účtu: NOVELTAS s.r.o.
  • var. symbol: číslo objednávky

Manipulační poplatek

Při objednávce do 500 Kč je k hodnotě objednávky připočítán manipulační poplatek ve výši 50 Kč.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že došlo ke zjevné chybě v ceně zboží (to znamená, že cena zboží je zjevně nižší, než je pro toto zboží obvyklá) dle § 2001 OZ.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že došlo ke zpoždění aktualizace dat a data se v okamžiku objednávky zobrazovala nesprávně.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně po zjištění této skutečnosti kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
  • dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou prodávající od dodavatele zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky. Prodávající je povinen před odstoupení od smlouvy o změně ceny informovat neprodleně kupujícího a pokusit se o dohodu, kdy v případě, že s kupujícím nedojde k dohodě o nové ceny, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit.

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Právo na vrácení zboží do 30 dnů

Nabízíme Vám možnost vrátit zboží nad rámec 14ti denní zákonné lhůty, a to do 30ti dnů od převzetí zboží.

Doporučujeme aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení (nošení, praní, používání) a kompletní (tj. včetně obalu, veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.).

Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží není možné při výrobcích, které jste získali v reklamačním řízení (výměna za nový kus).

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Vyplňte tento formulář: Reklamační formulář (jehož součástí je vrácení zboží) a odešlete nám ho.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme v nejkratší možné době kontaktovat.

3. Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

4. Pro vyzvednutí zboží lze rovněž využít přepravní společnosti, kdy Vám poplatek za tento svoz bude odečten z vrácené částky.

5. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 30 dní. V případě, že je zboží použito nebo částečně opotřebeno, vypočteme náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Vzniklou škodu na zboží vyčíslíme a o tolik bude snížena vrácená částka.

6. Kupní cenu nelze vrátit dříve, než fyzicky obdržíme vracené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Výměna zboží ZDARMA DO 30 DNŮ

Občas se stane, že zboží objednané na dálku přesně nevyhovuje. Zvolili jste špatnou velkost? Barva nevyhovuje představám? Byl Vám zakoupen méně vhodný dárek?

Do 30 dnů od chvíle, kdy jste zásilku převzali od dopravce, ji můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží.

Nakupujte bez starostí. VÝMĚNU PROVEDEME S DOPRAVOU ZDARMA

Celou výměnu proveďte z pohodlí domova.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky jakéhokoliv opotřebení (nošení, praní, používání), mělo mít původní obal (s případným příslušenstvím včetně návodu), cedulky a etikety.

2. Vytvoříte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. V košíku do pole “KÓD KUPÓNU” vložite kód: VYMENA  a objednavku odeslete. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat než k nám od Vás původní zboží dorazí.

V případě výměny může dojít k tomu, že:

  • požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené, v tomto případě samozřejmě nic neplatíte,
  • požadované zboží bude mít o něco vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali jakou částku je třeba doplatit,
  • požadované zboží bude mít o něco nižší cenu než vrácené – v tomto případě si vyberte další zboží z nabídky do dorovnání částky nebo Vám bude vystaven kupón na částku z rozdílu pro využití na další nákup. Doprava zdarma platí samozřejmě i na další položky v košíku.

3. Jakmile objednávku vytvoříte, vyplňte tento formulář: Reklamační formulář a odešlete nám ho. Vyplnění tohoto formuláře je důležité pro bezplatnou výměnu zboží.

4. Po zpracování formuláře Vás budeme v nejkratší možné době kontaktovat.

5. Zboží velmi dobře zabalte a zašlete na naši adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

6. Jakmile nám bude zboží na výměnu doručeno zpět na sklad, vše bude v pořádku a Vaše nové bude zboží skladem, zásilka bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Při platbě případného dorovnávacího doplatku převodem, bude zboží odesláno po obdržení platby. Celá výměna proběhne během max. 7 dnů.

Reklamace

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni zboží reklamovat. Není to příjemná záležitost ani pro Vás, ani pro nás, a proto jsme se rozhodli přidat ke každé oprávněné reklamaci, tedy reklamaci, která bude z naší strany uznána, menší dárek.

Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat?

1.Prosím kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře. Formulář naleznete ZDE.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní vč. Příslušenství.

3. Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu:

NOVELTAS s.r.o.

Čeminy 127

330 33 Čeminy

Při podání zásilky dopravci uveďte prosím náš email pro informování o zásilce: info@bakipa.cz. Zároveň nás prosím emailem informujte, jakým dopravcem zásilku odesíláte spolu se zasláním čísla balíku pro sledování.

4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat a v případě uznané reklamace Vám přibalíme menší dáreček jako odškodnění za čekání než se reklamace vyřídí.

Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky u přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.

Mimosoudní řešení sporů

Veškeré spory vyplývající ze smlouvy mezi provozovatelem internetového obchodu www.BAKIPA.cz a spotřebitelem budou řešeny vzájemnou dohodou a bez zbytečných průtahů.

Spotřebitel má podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy. K mimosoudnímu řešení sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce. Mimosoudní řešení sporů se zahajuje pouze na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo e-shopem www.BAKIPA.cz na e-mailovou adresu a telefonní číslo kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.

Ochrana osobních údajů

Prodávající tímto prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou shromažďovány a zpracovávány prodávajícím prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, a to výhradně za účelem:

a. splnění předmětu smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím

b. nabízení dalšího obchodu nebo služeb kupujícímu

Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit. Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

Závěrečná ustanovení

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

Poslat upozornění Budeme Vás informovat, jakmile product opět dorazí na sklad. Stačí uvést Vaši používanou emailovou adresu.
Email Množství Vaši adresu neposkytneme nikomu jinému.